moja košarica
Vaša košarica je prazna. Začnite nakupovati, da ga napolnite s svojimi najljubšimi predmeti!
emptycart
3 letna garancija 14 dnevni rok za vračilo izdelka
Skupaj proti koronavirusu | Electronic-star

Skupaj proti koronavirusu

Namigi in informacije o koronavirusu

Covid-19 drži svet v šahu. Sedaj je najpomembnejše ohraniti hladno glavo in priskočiti na pomoč komurkoli in kjerkoli, redno in skrbno si umivati roke in (kadar je mogoče) ostati doma. Vsem, ki tega ne morejo zagotoviti, ker so angažirani pri zaščiti naše družbe, lahko rečemo samo to: Hvala! Čudoviti ste in se klanjamo pred vašo požrtvovalnostjo!

Na teh straneh lahko poiščete informacije o naročilu in poštnini vaših priljubljenih izdelkov, a tudi namige kako lahko sami pomagate drugim in kako si lahko ta čas napravite prijetnim.

Informacije o dostavi


Najprej najpomembnejša informacija: še naprej dostavljamo Vaša naročila! Vsakodnevno smo v stiku z našimi ponudniki storitev dostave, da odstranimo ali se izognemo morebitnim oviram pri dostavi Vašega naročila. Trenutno pa lahko pride do kratkoročnih sprememb (zakonske spremembe, pravila za zaščito zaposlenih naših prevoznih partnerjev), na katere pa vedno nimamo neposrednega vpliva. V primeru, da bo vaša dostava zamujala, bodite prizanesljivi - o tem Vas bomo vedno obveščali.

Kaj lahko sami storimo za omejevanje širjenja pandemije?


Smo mednarodno podjetje z več kot 700 zaposlenimi po vsem svetu. Varnost vsakega posameznika je za nas absolutna prednostna naloga. Zaradi tega smo bili eno prvih podjetij, ki je uvedlo delo od doma, kjer je bilo mogoče. S tem smo hoteli tako zaščititi zaposlene pred stikom z javnostjo, kot tudi zaščititi vse druge ljudi (zlasti iz rizičnih skupin).

Kako si lahko življenje polepšamo doma?


Storiti kaj dobrega, ni bilo nikoli lažje: ostanite doma, si temeljito umivajte roke in se čim bolj izogibajte socialnim stikom. Ostati doma ni za veliko ljudi enostavno. Prej ali slej se začnejo dolgočasiti. Tu je nekaj nasvetov, kako preprečiti bolezen podmornice.

Kako smo zaščitili naše uslužbence v distribuciji?


Seveda imamo tudi zaposlene, ki ne morejo delati od doma. Da bi zaščitili vse zaposlene v našem distribucijskem centru in zagotovili varen prevoz blaga, smo znatno okrepili varnostne ukrepe. Naši zaposleni delajo v različnih izmenah, zato med seboj ne pridejo v stik. Poleg tega varnostna služba na vhodu skrbi za temeljito in zadostno razkužitev prihajajočih sodelavcev.

Odkrijte nove konjičke

Homebrewing, šivanje, kuhanje, pečenje, naučite se igrati glasbila ali preprosto preberite knjigo, ki že mesece leži na vaši nočni omarici: zdaj imate čas za to!

Poglej ponudbo

Ostanite v formi!

Če doma preživite več časa kot običajno: izkoristite to in bodite aktivni! Tudi doma lahko ohranitev vrhunsko formo.

Poglej ponudbo

Učinkovita domača pisarna

Mnogi od nas zdaj delajo od doma. To pogosto pomeni, da vstanete s postelje in v pižami sedete pred računalnik. Svetujemo vam: slecite joging hlače, ustvarite ločen delovni prostor in načrtujte odmore (tudi navidezne s sodelavci / prijatelji), to so najboljši nasveti za učinkovito delo od doma!

Poglej ponudbo

Spomladansko čiščenje!

Odprite okna, vključite radio in obrišite prah na skoraj pozabljeni sliki: zdaj je najboljši čas za čiščenje stanovanja. In bodite iskreni ... kdor že dolgo išče svoj kotiček, sedaj ima čas, da ga lahko ustvari.

Poglej ponudbo

Pomoč drugim

Res je, da covid-19 preprečuje socialne stike. Vendar nas ne omejuje pri druženju z najbližjimi in sosedi. Ste mladi in v formi? Pojdite namesto sosedov in znancev v trgovino. Dobro bo, če namesto njih uredite nujne sprehode.

Poglej ponudbo

Najpomembnejša vprašanja o dostavi in poštnini


Ali je še vedno varno naročiti izdelke prek spleta?

Seveda je! Tveganje za okužbo pošiljke je izredno majhno. Naši prevozniki posvečajo visoko skrb za varnost svojih uslužbencev. Sproti Vas bomo obveščali v primeru možnih spremeb pri prevozu oz. dostavi.

Ali boste sedaj mojo pošiljko odpremili drugače, kot je bilo do sedaj dogovorjeno?

Naše pošiljke pošiljamo trenutno po vsem svetu. Hočemo biti odkriti, lahko se zgodi, da bo pri dostavi vaše pošiljke v izrednem primeru prišlo do zamude oz. spremembe, če bi kratkoročno prišlo v vaši državi do sprememb pri dostavi pošiljk, na kar pa nimamo vpliva. V nasprotnem primeru Vas bomo obveščali o Vaši pošiljki. Prosimo Vas, razumite nas, če bomo morali kratkoročno spremeniti podjetje, ki izvaja dostave, kar bomo storili samo v nujnem primeru, vendar bomo Vašo pošiljko kljub temu dostavili. Potrudili se bomo, da bomo Vašo pošiljko dostavili, kot smo se dogovorili.

Ali boste sedaj mojo pošiljko dostavili drugače, kot je bilo do sedaj dogovorjeno?

Številni ponudniki prevoznih uslug so že glede na trenutne razmere spremenili način dostave. Kurir bo Vašo pošiljko brezplačno prinesel, pred Vaša vrata bo položil pošiljko, pozvonil in se umaknil nekaj korakov nazaj, da boste lahko pošiljko prevzeli. Ker je trenutno onemogočena dostava Vaše pošiljke sosedom, bomo poskusili dostaviti Vašo pošiljko še enkrat. Če slučajno ne bo nikogar doma, ne moremo na prevzemnem mestu pustiti pošiljke, zato jo bomo poslali nazaj pošiljatelju. Trenutno ni nobene potrditve s podpisom naročnika o prevzemu pošiljke. Samo voznik s podpisom potrdi prevzem pošiljke. Morali smo sprejeti te ukrepe, da zagotovimo zaščito kurirja in vseh prejemnikov. Prosim Vas za razumevanje.

Ali obstajajo posebni predpisi za dostavljavce?

Kurir bo blago postavil pred vhod in se nekaj korakov umaknil nazaj, da bo omogočil brezkontaktno dostavo. V celotnem času stika s stranko bo kurir ohranjal razdaljo najmanj 1,5 metra. Da bi se izognili morebitnemu prenosu virusa preko pisala, prejema blaga ne podpiše vsak kupec sam, temveč kurir. Od Vas (prejemnika) bo zahteval dokazilo o Vaši osebni identifikaciji (potni list, osebna izkaznica, modri potni list za begunce ali osebe brez državljanstva, elektronsko dovoljenje za prebivanje, vozniško dovoljenje; ti dokumenti morajo biti v jeziku, ki ga kurir razume). Kurir bo z optičnim bralnikom zabeležil vaš datum rojstva. Ta postopek pa bo nadomestil podpis stranke.

Ali lahko dvignem povratno pošiljko, da mi ni treba na pošto?

Trenutno te storitve ne moremo ponuditi kot del redne dostave paketov. Seveda povratne pošiljke na običajni način v okviru pritožbenega roka niso problem!

Ali lahko trenutno zamenjam ali vrnem pošiljko?

Če želite svoj izdelek zamenjati ali vrniti v skladu s poslovnimi pogoji, ga morate pripraviti za prevzem in ga položiti pred vrata. Šele nato ga bo lahko kurir prevzel in ga odnesel s seboj.

Ali je daljši rok vračila, ker ne morem svoje pošiljke poslati nazaj?

Če ste v karanteni, ali če je vaša regija močno prizadeta s covidom-19, vaša pošta pa je zaprta, obrnite se neposredno na naše podjetje, da bomo lahko skupaj, v okviru določenega časa za vrnitev, poiskali skupno rešitev.

Za vas smo še vedno tu. Če bo Vaša pošiljka zamujala, vas bomo obvestili. Če imate dodatna vprašanja, se lahko obrnete na našo službo. Upoštevajte prosim, da naši sodelavci delajo od doma, čas odziva in kakovost klicev pa sta lahko videti drugače kot običajno. Hvala za razumevanje