
Informacije o dostavi

Kaj lahko sami storimo za omejevanje širjenja pandemije?
Kako si lahko življenje polepšamo doma?

Kako smo zaščitili naše uslužbence v distribuciji?
Učinkovita domača pisarna
Mnogi od nas zdaj delajo od doma. To pogosto pomeni, da vstanete s postelje in v pižami sedete pred računalnik. Svetujemo vam: slecite joging hlače, ustvarite ločen delovni prostor in načrtujte odmore (tudi navidezne s sodelavci / prijatelji), to so najboljši nasveti za učinkovito delo od doma!

Najpomembnejša vprašanja o dostavi in poštnini
Seveda je! Tveganje za okužbo pošiljke je izredno majhno. Naši prevozniki posvečajo visoko skrb za varnost svojih uslužbencev. Sproti Vas bomo obveščali v primeru možnih spremeb pri prevozu oz. dostavi.
Naše pošiljke pošiljamo trenutno po vsem svetu. Hočemo biti odkriti, lahko se zgodi, da bo pri dostavi vaše pošiljke v izrednem primeru prišlo do zamude oz. spremembe, če bi kratkoročno prišlo v vaši državi do sprememb pri dostavi pošiljk, na kar pa nimamo vpliva. V nasprotnem primeru Vas bomo obveščali o Vaši pošiljki. Prosimo Vas, razumite nas, če bomo morali kratkoročno spremeniti podjetje, ki izvaja dostave, kar bomo storili samo v nujnem primeru, vendar bomo Vašo pošiljko kljub temu dostavili. Potrudili se bomo, da bomo Vašo pošiljko dostavili, kot smo se dogovorili.
Številni ponudniki prevoznih uslug so že glede na trenutne razmere spremenili način dostave. Kurir bo Vašo pošiljko brezplačno prinesel, pred Vaša vrata bo položil pošiljko, pozvonil in se umaknil nekaj korakov nazaj, da boste lahko pošiljko prevzeli. Ker je trenutno onemogočena dostava Vaše pošiljke sosedom, bomo poskusili dostaviti Vašo pošiljko še enkrat. Če slučajno ne bo nikogar doma, ne moremo na prevzemnem mestu pustiti pošiljke, zato jo bomo poslali nazaj pošiljatelju. Trenutno ni nobene potrditve s podpisom naročnika o prevzemu pošiljke. Samo voznik s podpisom potrdi prevzem pošiljke. Morali smo sprejeti te ukrepe, da zagotovimo zaščito kurirja in vseh prejemnikov. Prosim Vas za razumevanje.
Kurir bo blago postavil pred vhod in se nekaj korakov umaknil nazaj, da bo omogočil brezkontaktno dostavo. V celotnem času stika s stranko bo kurir ohranjal razdaljo najmanj 1,5 metra. Da bi se izognili morebitnemu prenosu virusa preko pisala, prejema blaga ne podpiše vsak kupec sam, temveč kurir. Od Vas (prejemnika) bo zahteval dokazilo o Vaši osebni identifikaciji (potni list, osebna izkaznica, modri potni list za begunce ali osebe brez državljanstva, elektronsko dovoljenje za prebivanje, vozniško dovoljenje; ti dokumenti morajo biti v jeziku, ki ga kurir razume). Kurir bo z optičnim bralnikom zabeležil vaš datum rojstva. Ta postopek pa bo nadomestil podpis stranke.
Trenutno te storitve ne moremo ponuditi kot del redne dostave paketov. Seveda povratne pošiljke na običajni način v okviru pritožbenega roka niso problem!
Če želite svoj izdelek zamenjati ali vrniti v skladu s poslovnimi pogoji, ga morate pripraviti za prevzem in ga položiti pred vrata. Šele nato ga bo lahko kurir prevzel in ga odnesel s seboj.
Če ste v karanteni, ali če je vaša regija močno prizadeta s covidom-19, vaša pošta pa je zaprta, obrnite se neposredno na naše podjetje, da bomo lahko skupaj, v okviru določenega časa za vrnitev, poiskali skupno rešitev.