Kontakt
Reklamacija/Odstop od pogodbe
Z našim spletnim obrazcem lahko enostavno prijavite Vaš zahtevek za po vračilu vašega naročila. Kliknite na Zahtevek za vrnitev(Return Tool) kje najdete vse potrebne informacije.
Obrazec za reklamacijo
Ste prejeli poškodovano blago?
POŠKODOVAN PAKET
Če sumite, da ste prejeli poškodovan paket, podpišite prevzemnico pošiljke z opombo »Prevzem s pridržkom!«. Nato stopite v stik z reklamacijskim oddelkom kurirske službe (podatki za stik so navedeni spodaj), ki vam bo pomagala prijaviti reklamacijski zahtevek. Preden stopite v stik s kurirsko službo, si pripravite identifikacijsko številko vase pošiljke, ki jo najdete na škatli s črtno kodo ali po prijavi na spletni strani: metaapp
POŠKODOVAN IZDELEK
Če na paketu niste opazili poškodb, vendar pa po odprtju paketa ugotovite, da ste prejeli poškodovan izdelek, imate na voljo 48 ur, da reklamacijo prijavite kurirski službi ali neposredno electronic-star. Kasnejših reklamacij ne sprejemamo. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
PODATKI ZA STIK S KURIRSKO SLUŽBO
Pošta Slovenije
Pošta Slovenije
080 14 00
sledenje.posiljk@posta.si
Pomoč
Za več informacij obiščite naš razdelek z vprašanji in odgovori
Pogosto zastavljena vprašanjaTelefon
01 777 45 34 *
Od ponedeljka do petka 08.00 do 18.00
* Klic se obračunava po stopnjah svojega operaterja v fiksna omrežja.
Poslovni partnerji
E-Mail: b2b@go-bbg.com