Pogosta vprašanja

  • Naročilo
  • Plačilo in cena
  • Odpošiljanje in dostava
  • Vrnitev blaga
  • Izdelki

KAKO VAS LAHKO KONTAKTIRAM?

Z veseljem Vam bomo odgovorili na vsa Vaša vprašanja. Lahko pokličete tel.št. 01/ 777 45 34 vsak delovni dan od 08:00 - 18:00 ure, ali pa napišite na: [email protected].

KAJ VSE POTREBUJEM ZA NAROČILO?

Če ustvarite naročilo v naši spletni trgovini, potrebujete dostop do veljavnega e-poštnega naslova. E-poštni naslov, ki ga vnesete ob prijavi, vam bo zagotovil potrditev naročila in vam ponuja podatke o sledenju ter račun za vaše naročilo. Lahko kupujete v naši spletni trgovini tudi brez registracije.

KAKO USTVARIM NAROČILO?

  • Poiščite želeni izdelek
  • Dodajte blago v nakupovalni voziček s klikom na gumb "Vstavi v voziček"
  • V naslednjem koraku kliknite gumb "Blagajna";
  • Izberite način plačila in potrdite z "Naprej"
  • V zadnjem koraku preverite vnesene podatke in pritisnite na gumb "Potrdi naročilo". Dokončali ste naročilo, na katerega boste prejeli potrditev po e-pošti.
  • ALI LAHKO PREKLIČEM NAROČILO?

    Če smo še ni poslali pošiljko, lahko še vedno prekličete naročilo. Samo stopite v stik z nami po elektronski pošti ali po telefonu.

    NA KAJ MORAM BITI POZORNI PRI NAROČANJU?

    Prosimo, bodite pozorni na pravilen naslov za zaračunavanje in dostavo. Tudi pri pisanju vašega e-poštnega naslova preverite napake pri tipkanju. V nasprotnem primeru ni mogoče dostaviti pomembnih podatkov o vašem naročilu. Za pošiljanje pošiljk potrebujemo vašo telefonsko številko, da bomo lahko po potrebi hitreje stopili v stik z vami. Dostava pošiljke je šele po prejemu potrdila o plačilu ali plačilu s strani tretjega ponudnika (predplačilo, PayPal). Pri plačevanju ob dostavi boste imeli dodatne stroške, ki bodo zaračunani v postopku nakupa.

    ALI STE ŽE POSLALI MOJO NAROČILO?

    Po pošiljanju pošiljke boste prejeli potrditveno e-pošto s povezavo za sledenje. Ogledate si lahko tudi dostavo v svojem uporabniškem računu v razdelku "Moja naročila".

    KAKO USTVARIM UPORABNIŠKI RAČUN?

    Premaknite miško na "Prijava" v zgornjem desnem kotu spletne strani in kliknite "Brezplačna registracija".

    KAKO SE PRIJAVIM V SVOJ RAČUN?

    Premaknite miško na "Prijava" v zgornjem desnem kotu spletne strani in kliknite "Ali ste že naši kupci? Prijavite se zdaj"

    UPRAVLJANJE UPORABNIŠKEGA RAČUNA

    V svojem uporabniškem računu lahko naredite naslednje spremembe:

    • Moje informacije: spremenite naslov in spremenite geslo
    • Moje naročila: pregledujte in upravljate svoje trenutne in končane naročila
    • Kontakt: vrnjeno blago, dobavni status, pomoč, e-pošta, telefon, poslovni stik
    • Odjava

    PLAČILO S KARTICO

    Pri plačilu plačilne ali kreditne kartice vnesite informacije o kartici, vključno s 16-mestno številko kartice, veljavnostjo in trimestno kontrolno številko med postopkom plačila.

    PAYPAL

    Plačajte hitro, varno in enostavno preko PayPal. Prijavite se v svoj račun PayPal ali se prijavite kot gost. Več informacij o PayPal lahko najdete tukaj.

    PREDPLAČILO Z BANČNIM NAKAZILOM

    Po plačilu boste takoj prejeli e-poštno potrditev naročila. Naši bančni podatki in namen uporabe so navedeni v potrditvi.

    Podrobnosti o banki Berlin Brands Group a.s.

    Lastnik računa:
    CHAL-TEC GmbH
    Banka:
    Unicredit Banka Slovenia D. D.
    IBAN:
    SI56290000070157726
    BIC:
    BACXSI22

    PLAČILO OB PREVZEMU

    V tem primeru z gotovino plačate dostavljalcu ob prejemu paketa. Upoštevajte, da pri plačilu z gotovino ob povzetju se zaračuna poseben strošek v višini 2 EUR. Prevoz skupaj s tem stroškom znaša 6,90 €, če gre za preveliko pošiljko, je to 14,90 €.

    JE PLAČILO S KARTICO RES VARNO?

    Podrobnosti o vaši kreditni kartici se prek SSL prenesejo na enega od naših šifriranih varnostnih strežnikov. Ta visok standard varnosti ščiti vaše podatke pred zlorabo.

    KAJ VSE JE VKLJUČEN V SKUPNO CENO NAROČILA?

    DDV 22%, stroški pošiljanja in katalogna cena izdelka.

    KAKO IZKORISTITI BON?

    Uporaba bona za popust je možna neposredno v nakupovalnem vozičku, kot tudi v vseh nadaljnjih korakih, ki vodijo k potrditvi naročila.

    • Boni plačajo samo vrednost blaga brez stroškov pošiljanja
    • Boni lahko vključujejo omejitve, kot so minimalne vrednosti naročila, veljavnost za določene skupine izdelkov ali določene datume

    Naročila običajno pošiljamo v 1-2 delovnih dneh od potrditve naročila (če so plačana z bančnim nakazilom vnaprej, v 2-3 delovnih dneh po prejemu plačila), preko Pošta Slovenije.

    Dobavni rok je naveden posebej na strani posameznega izdelka in se lahko razlikuje glede na velikost in težo blaga, predvsem pa skladišča, iz katerega je izdelek odposlan.

    Pošiljke, poslane iz skladišča Kamp Lintfort (DE), imajo standardno dostavo, pošiljke, poslane iz skladišča Senec (SK), pa so dostavljene hitreje.

    Izdelkov, ki niso označeni z logotipom , nikakor ni mogoče hitreje dostaviti in takšne storitve ni mogoče doplačati.


    Čas dostave


    Vrsta dostave Čas dostave Pot paketa
    Standardna dostava (do 30 kg) 5-7 delovnih dni * pot vašega paketa iz Nemčije si oglejte tukaj
    Standardna dostava (nad 30 kg) 8-10 delovnih dni *
    Pospešena dostava ** (do 30 kg) 3-4 delovne dni * pot vašega paketa s Slovaške si oglejte tukaj
    Pospešena dostava ** (nad 30 kg) 5-6 delovnih dni *

    * delovni dnevi: od ponedeljka do petka
    ** izdelke s hitro dostavo lahko prepoznate s simbolom


    Stanje vaše pošiljke lahko vedno preverite tukaj ali pa kontaktirate našo službo za pomoč strankam ali ponudnike prevoznih storitev Pošta Slovenije.
    Iz logističnih razlogov ne moremo zamenjati ponudnika transportnih storitev.

    KAKO LAHKO VRNIM BLAGO IN ODSTOPIM OD POGODBE?

    Reklamacijo ali vračilo izdelka lahko prijavite na naši spletni strani preko spletnega obrazca. Vse potrebne informacije za izpolnjevanje obrazca najdete na povezavi.

    če se številka vašega računa začenja 4000 (naprimer 400012345) nadaljujte tu:

    Reklamacijski obrazec

    če se številka vašega računa začenja z letnico (naprimer 2022-123456) nadaljujte tu:

    Reklamacijski obrazec

    Datum naročila je datum, ko je bilo vaše naročilo prejeto v naš sistem. Potrditev naročila ste prejeli preko avtomatskega maila.

    KAKO POTEKA REKLAMACIJA?

    • Pošiljka mora biti pakiran v embalaži (priporočena je originalna embalaža)
    • Odpeljite na najbližjo pošto ali pokličite dostavljalca.
    • Pošljite pošiljko preko pošto ali dostavljalca (priporočeno zavarovati pošiljko)
    • Po dostavi bomo preverili pošiljko
    • Poštnino za pošiljanje novega ali popravljenega izdelka, seveda, plačamo mi

    SEM VAM POSLAL/A BLAGO NAZAJ, KDAJ BOM DOBIL/A DENAR?

    Lahko nam pošljete blago brez navedbe razloga v 14 dneh po dobavi. Ko nam pošljete blago nazaj, morate počakati, da blago dobimo. Po dostavi preverimo, da je blago popolno, nepoškodovano, funkcionalno in, če je možno, v originalni embalaži. Če je vse v redu, bomo takoj vrnili vaš denar na vaš račun.

    ŠKODA MED PREVOZOM

    Vedno pošljemo popolnoma novo in prvotno pakirano blago. Preverite dostavljeno pošiljko v prisotnosti dostavljalca. Če je nekaj narobe s pošiljko, prosite dostavljalca, da vam z vami napiše dnevnik pritožb. S tem protokolom lahko od družbe za dostavo zahtevamo nadomestilo za škodo. Če je pošiljka že močno poškodovana, prosimo, zavrnite prejem pošiljke in pokličite nas.


    Če ste odkrili skrito poškodbo na vašem izdelku, prosim, sledite tem korakom:

    • Dokumentirajte škodo. To je potrebno za to, da vam pomagamo pri uveljavljanju škode. Če imate digitalni fotoaparat ali mobil, naredite sliko in pošljite na: [email protected]
    • Prosimo, da se obrnete na naš oddelek za pomoč strankam, ker moramo v dveh dneh zahtevati odškodnino pri družbi za dostavo. Zato je zelo pomembno, da vse informacije in dokumentirano škodo dobimo od vas čim prej po dostavi pošiljke.

    Poškodovana pošiljka

    V primeru, da vam kurijer dostavi poškodovani paket, se takoj obrnite na reklamacijski oddelek kurijerske službe. Kontakt bo naveden spodaj. In vam bodo pomagali rešiti reklamacijo.Obrnete se lahko tudi na naše sodelavce tako, da pošljete e-pošto na: [email protected] da vam bodo nemudoma odposlali nadomestni izdelek. Kot identifikacijski podatek pripravite številko vaše pošiljke, ki jo najdete na škatli s črtno kodo in številko računa, ki jo najdete v potrditvenem e-sporočilu. Druga možnost je, da nam pošljete fotografijo etikete.

    Poškodovan izdelek

    Če embalaža paketa ni poškodovana, vendar po razpakiranju ugotovite poškodbo izdelka, imate 48 ur od dostave časa, da poškodbo prijavite kurirski službi. Po 48 urah te vrste zahtevka ni več mogoče sprejeti. Hvala za razumevanje. Ne pozabite, da so ključne fotografije poškodovanega blaga, poškodovane embalaže in fotografije stiropor/polnila v škatli.

    KONTAKT NA DOSTAVNO SLUžBO

    Express ONE Slovakia s.r.o
    Telefonski kontakt: +421 2 48 707 925
    Email: [email protected]

    PRODAJATE REZERVNE DELE?

    Če vam ob dostavi manjka del izdelka ali če del izdelka ne deluje več pravilno in imate 3-letno garancijo, vam lahko pošljemo zahtevani nadomestni del.

    Obrnite se na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bomo rešitev.

    Prijava
    Vnesite svoj e-poštni naslov tukaj.
    Vnesite vsaj 6 znakov ali več
    Prijava
    Vnesite svoj e-poštni naslov tukaj.
    Vnesite vsaj 6 znakov ali več