Moj voziček
Vaša košarica je trenutno prazna

Pogosta vprašanja

  • Naročilo
  • Plačilo in cena
  • Odpošiljanje in dostava
  • Vrnitev blaga

KAKO VAS LAHKO KONTAKTIRAM?

Z veseljem Vam bomo odgovorili na vsa Vaša vprašanja. Lahko pokličete tel.št. 01/ 777 45 34 vsak delovni dan od 08:00 - 18:00 ure, ali pa napišite na: info@electronic-star.si.

SEM PODJETJE, KAKO NAROČIM BLAGO?

Če želite naročiti blago na podjetje (subjekt z Registrsko številko podjetja), prosimo, vnesite svoje naročilo po elektronski pošti na naslov: info@electronic-star.sk ali nas kontaktirajte po telefonu 01/777 45 34.

OPOZORILO: Če oddate naročilo preko e-trgovine, vaš poslovni račun ne bo pravilen in vaših računov ni mogoče popraviti pozneje!

KAJ VSE POTREBUJEM ZA NAROČILO?

Če ustvarite naročilo v naši spletni trgovini, potrebujete dostop do veljavnega e-poštnega naslova. E-poštni naslov, ki ga vnesete ob prijavi, vam bo zagotovil potrditev naročila in vam ponuja podatke o sledenju ter račun za vaše naročilo. Lahko kupujete v naši spletni trgovini tudi brez registracije.

KAKO USTVARIM NAROČILO?

  • Poiščite želeni izdelek
  • Dodajte blago v nakupovalni voziček s klikom na gumb "Vstavi v voziček"
  • V naslednjem koraku kliknite gumb "Blagajna";
  • Izberite način plačila in potrdite z "Naprej"
  • V zadnjem koraku preverite vnesene podatke in pritisnite na gumb "Potrdi naročilo". Dokončali ste naročilo, na katerega boste prejeli potrditev po e-pošti.
  • ALI LAHKO PREKLIČEM NAROČILO?

    Če smo še ni poslali pošiljko, lahko še vedno prekličete naročilo. Samo stopite v stik z nami po elektronski pošti ali po telefonu.

    NA KAJ MORAM BITI POZORNI PRI NAROČANJU?

    Prosimo, bodite pozorni na pravilen naslov za zaračunavanje in dostavo. Tudi pri pisanju vašega e-poštnega naslova preverite napake pri tipkanju. V nasprotnem primeru ni mogoče dostaviti pomembnih podatkov o vašem naročilu. Za pošiljanje pošiljk potrebujemo vašo telefonsko številko, da bomo lahko po potrebi hitreje stopili v stik z vami. Dostava pošiljke je šele po prejemu potrdila o plačilu ali plačilu s strani tretjega ponudnika (predplačilo, PayPal). Pri plačevanju ob dostavi boste imeli dodatne stroške, ki bodo zaračunani v postopku nakupa.

    ALI STE ŽE POSLALI MOJO NAROČILO?

    Po pošiljanju pošiljke boste prejeli potrditveno e-pošto s povezavo za sledenje. Ogledate si lahko tudi dostavo v svojem uporabniškem računu v razdelku "Moja naročila".

    KAKO USTVARIM UPORABNIŠKI RAČUN?

    Premaknite miško na "Prijava" v zgornjem desnem kotu spletne strani in kliknite "Brezplačna registracija".

    KAKO SE PRIJAVIM V SVOJ RAČUN?

    Premaknite miško na "Prijava" v zgornjem desnem kotu spletne strani in kliknite "Ali ste že naši kupci? Prijavite se zdaj"

    UPRAVLJANJE UPORABNIŠKEGA RAČUNA

    V svojem uporabniškem računu lahko naredite naslednje spremembe:

    • Moje informacije: spremenite naslov in spremenite geslo
    • Moje naročila: pregledujte in upravljate svoje trenutne in končane naročila
    • Kontakt: vrnjeno blago, dobavni status, pomoč, e-pošta, telefon, poslovni stik
    • Odjava

    PLAČILO S KARTICO

    Pri plačilu plačilne ali kreditne kartice vnesite informacije o kartici, vključno s 16-mestno številko kartice, veljavnostjo in trimestno kontrolno številko med postopkom plačila.

    PAYPAL

    Plačajte hitro, varno in enostavno preko PayPal. Prijavite se v svoj račun PayPal ali se prijavite kot gost. Več informacij o PayPal lahko najdete tukaj. odkaze.

    PREDPLAČILO Z BANČNIM NAKAZILOM

    Po plačilu boste takoj prejeli e-poštno potrditev naročila. Naši bančni podatki in namen uporabe so navedeni v potrditvi.

    Podrobnosti o banki electronic-star a.s.

    Lastnik računa:
    electronic-star a.s.
    Banka:
    Unicredit Banka Slovenia D. D.
    IBAN:
    SI56290000070157726
    BIC:
    BACXSI22

    PLAČILO OB PREVZEMU

    V tem primeru z gotovino plačate dostavljalcu ob prejemu paketa. Upoštevajte, da pri plačilu z gotovino ob povzetju se zaračuna poseben strošek v višini 2 EUR. Prevoz skupaj s tem stroškom znaša 6,90 €, če gre za preveliko pošiljko, je to 14,90 €.

    JE PLAČILO S KARTICO RES VARNO?

    Podrobnosti o vaši kreditni kartici se prek SSL prenesejo na enega od naših šifriranih varnostnih strežnikov. Ta visok standard varnosti ščiti vaše podatke pred zlorabo.

    KAJ VSE JE VKLJUČEN V SKUPNO CENO NAROČILA?

    DDV 22%, stroški pošiljanja in katalogna cena izdelka.

    KAKO IZKORISTITI BON?

    Uporaba bona za popust je možna neposredno v nakupovalnem vozičku, kot tudi v vseh nadaljnjih korakih, ki vodijo k potrditvi naročila.

    • Boni plačajo samo vrednost blaga brez stroškov pošiljanja
    • Boni lahko vključujejo omejitve, kot so minimalne vrednosti naročila, veljavnost za določene skupine izdelkov ali določene datume

    KAKO HITRO POŠILJATE POŠILJKO?

    Pošiljanje naročila običajno potekajo naslednji delovni dan po prejemu potrditve plačila ali potrditvi plačila tretjih oseb (PayPal). Prosimo, upoštevajte, da je pri plačilu z nakazilom vnaprej na račun je potrebno šteti s trajanjem prenosa.

    KDAJ LAHKO PRIČAKUJEM MOJO POŠILJKO?

    Vaše naročilo pošljemo iz našega skladišča v enem delovnem dnevu. Običajno dobava traja maks. 4-6 delovnih dni. Blago je dostavljeno s kurirsko službo City Express, pri čemer je vsaka pošiljka vedno zavarovana.

    MOJA POŠILJKA ŠE NI PRIŠLA, KAJ LAHKO NAREDIM?

    Preverite stanje vaše pošiljke ali se obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom ali na ponudnika prevoznih storitev.

    KAKO LAHKO VRNIM BLAGO IN ODSTOPIM OD POGODBE?

    Vračanje blaga ali vložitev pritožb še nikoli ni bilo lažje. Vse potrebne informacije izpolnite v štirih preprostih korakih: https://returns.track-elstar.eu/. Ko bo zadnji korak končan, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo.

    KAKO POTEKA REKLAMACIJA?

    • Pošiljka mora biti pakiran v embalaži (priporočena je originalna embalaža)
    • Odpeljite na najbližjo pošto ali pokličite dostavljalca.
    • Pošljite pošiljko preko pošto ali dostavljalca (priporočeno zavarovati pošiljko)
    • Po dostavi bomo preverili pošiljko
    • Poštnino za pošiljanje novega ali popravljenega izdelka, seveda, plačamo mi

    SEM VAM POSLAL/A BLAGO NAZAJ, KDAJ BOM DOBIL/A DENAR?

    Lahko nam pošljete blago brez navedbe razloga v 14 dneh po dobavi. Ko nam pošljete blago nazaj, morate počakati, da blago dobimo. Po dostavi preverimo, da je blago popolno, nepoškodovano, funkcionalno in, če je možno, v originalni embalaži. Če je vse v redu, bomo takoj vrnili vaš denar na vaš račun.

    ŠKODA MED PREVOZOM

    Vedno pošljemo popolnoma novo in prvotno pakirano blago. Preverite dostavljeno pošiljko v prisotnosti dostavljalca. Če je nekaj narobe s pošiljko, prosite dostavljalca, da vam z vami napiše dnevnik pritožb. S tem protokolom lahko od družbe za dostavo zahtevamo nadomestilo za škodo. Če je pošiljka že močno poškodovana, prosimo, zavrnite prejem pošiljke in pokličite nas.


    Če ste odkrili skrito poškodbo na vašem izdelku, prosim, sledite tem korakom:

    • Dokumentirajte škodo. To je potrebno za to, da vam pomagamo pri uveljavljanju škode. Če imate digitalni fotoaparat ali mobil, naredite sliko in pošljite na: info@electronic-star.si
    • Prosimo, da se obrnete na naš oddelek za pomoč strankam, ker moramo v dveh dneh zahtevati odškodnino pri družbi za dostavo. Zato je zelo pomembno, da vse informacije in dokumentirano škodo dobimo od vas čim prej po dostavi pošiljke.

    POŠKODOVAN PAKET

    Če sumite, da ste prejeli poškodovan paket, podpišite prevzemnico pošiljke z opombo »Prevzem s pridržkom!«. Nato stopite v stik z reklamacijskim oddelkom kurirske službe (podatki za stik so navedeni spodaj), ki vam bo pomagala prijaviti reklamacijski zahtevek. Preden stopite v stik s kurirsko službo, si pripravite identifikacijsko številko vase pošiljke, ki jo najdete na škatli s črtno kodo ali po prijavi na spletni strani: metaapp

    POŠKODOVAN IZDELEK

    Če na paketu niste opazili poškodb, vendar pa po odprtju paketa ugotovite, da ste prejeli poškodovan izdelek, imate na voljo 48 ur, da reklamacijo prijavite kurirski službi ali neposredno electronic-star. Kasnejših reklamacij ne sprejemamo. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

    PODATKI ZA STIK S KURIRSKO SLUŽBO

    Pošta Slovenije
    Pošta Slovenije
    080 14 00
    sledenje.posiljk@posta.si

    Prijava
    Vnesite svoj e-poštni naslov tukaj.
    Vnesite vsaj 6 znakov ali več
    Prijava
    Vnesite svoj e-poštni naslov tukaj.
    Vnesite vsaj 6 znakov ali več