3 letna garancija 14 dnevni rok za vračilo izdelka

Pomoč

Kakšna jamstva ponujate?

Če boste naročili na naši spletni strani, boste zagotovo zadovoljni z našo prodajno politiko.
Imate 14 dni časa, da blago vrnete brez navedbe razloga in v celoti prejmete kupnino nazaj, po tem obdobju pa lahko uporabite 3-letno garancijo.

V obdobju 3-letne garancije imamo za vas na voljo servis za vsa potrebna popravila ali, če popravilo ni mogoče, pošljemo popolnoma nov izdelek.

Kako lahko vrnem izdelek, odstopim od pogodbe?

Če od dneva prevzema vašega paketa še ni preteklo več kot 14-dni, lahko brez razloga zahtevate zamenjavo za drug izdelek ali vračilo kupnine.

Če od prevzema paketa ni minilo 14 dni, blago pa je še vedno neuporabljeno in v originalni embalaži, je vračilo zelo enostavno. Izpolnite ta spletni obrazec, zapakirajte izdelek v originalno embalažo in ga pošljite na naslov serviserja/zbirališča (Titova 56, 2000 Maribor). Kupnino vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh od dostave blaga k nam.

Prejel sem le del naročila

Če ste prejeli le del svojega naročila, najprej preverite sledenje naročila, saj se nenehno posodablja in posamezne postavke naročila se lahko dostavijo v različnih paketih. V nasprotnem primeru se obrnite na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bomo rešitev. Priskrbeli vam bomo rešitev.

V primeru, če vam manjkajo kateri koli deli izdelka, vas prosimo, da najprej natančno pregledate vso vsebino v škatli - nekateri deli so običajno pritrjeni na bok škatle ali tudi na dnu, pod polistirenom. Če jih ne najdete, se obrnite na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bomo rešitev.

Prejel sem napačni izdelek

Če želite zamenjati napačno blago, prosim pripravite številko napačnega izdelka (8 mestna), ki jo boste našli na škatli ali na prvi strani navodil za uporabo. Obrnite se na naš center za pomoč strankam, ki bo zagotovila brezplačno zamenjavo nepravilnega blaga.

Prejel sem poškodovano pošiljko

Po prejemu pošiljke vedno temeljito preglejte paket in izdelek. Če ugotovite, da je škatla ali izdelek bil poškodovan med prevozom, sledite tem korakom:

Poškodbo fotografirajte takoj, ko odprete paket. O težavi morate najpozneje v 48 urah obvestiti kurirsko službo. Za reklamacijo boste potrebovali slovensko številko pošiljke (najdete jo na paketu v obliki 13-mestne številke, ki se zažne s "CF ter konča s "SI). Pošta Slovenije bo prišla do vas in prevzela vaš paket. Predali vam bodo reklamacijski zapisnik, ki ga samo poslikajte in ga nam skupaj s fotografijami poškodbe izdelka, škatle in notranje zaščitne embalaže pošljite na naš email. Takoj, ko prejmemo vaš email s potrebnimi fotografijami vam bomo naročili nov izdelek. Poškodbo pošiljke lahko prijavite tudi preko spletnega obrazca kamor vnesete opis škode, številko pošiljke, reklamacijski zapisnik in fotografije. Za hitrejšo rešitev vam svetujemo, da obvestite naš center za pomoč strankam, da ste to uredili. Hvala.

Če niste prepričani kaj storiti, se obrnite na naš center za pomoč strankam. Z veseljem vam bodo pomagali.

Kdaj mi vrnete kupnino za preklicano / reklamirano naročilo?

Sredstva bodo na vašem računu na voljo v 14 delovnih dneh po obdelavi vaše zahteve za vračilo kupnine.

Kdaj boste prejeli moje vrnjeno blago?

Preverite dostavo glede na številko pošiljke, ki ste jo prejeli od prevoznika. Vrnjeno blago bomo navadno prejeli v 2-3 delovnih dneh, celoten postopek vračila pa bomo lahko obdelali od 7 do 10 dni.

Nisem prejel potrditve reklamacije / vračila blaga

V primeru, če ste reklamacijo / vračilo prijavili prek spletnega obrazca na naši spletni strani in po e-pošti niste prejeli nobene potrditve o tem, preverite vse mape v vašem e-naslovu ter mapo SPAM. Če še vedno niste našli potrditve, se obrnite na naš center za pomoč strankam, ki vam bodo potrdilo znova posredovali.

Želim spremeniti svojo reklamacijo / vračilo blaga

Če želite spremeniti vašo reklamacijo ali vračilo blaga, se obrnite na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bodo rešitev.

Želim, da nekdo prevzame paket, ki ga vračam / reklamiram

V primeru reklamacije prosimo izpolnite ta spletni obrazec, zapakirajte izdelek v originalno embalažo in ga pošljite na naslov serviserja/zbirališča (Titova 56, 2000 Maribor). V primeru nejasnosti se obrnite na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bodo rešitev.

Ali lahko po naročilu zamenjam izdelek za drugega?

Če želite v vašem naročilu spremeniti izdelek v drugega ter vaše naročilo še ni bilo odposlano, se obrnite na naš center za pomoč strankam. Priskrbeli vam bodo rešitev.

Kdo plača stroške pošiljanja pri reklamaciji?

Kupec je upravičen do povračila potnih stroškov, nastalih v zvezi z reklamacijo.

Preklic naročila

Če naročilo še ni bilo odposlano, ga lahko še vedno prekličete. Za pomoč pri tem se obrnite na podporo strankam.

Prosimo upoštevajte: Na vse zahteve za preklic, poslane preko e-pošte, je treba upoštevati s tem, da vam bodo naši svetovalci odgovorili v roku 24 ur. Ker je večina naročil običajno odposlanih v 24 urah po prejemu plačila, če želite, da vaše naročilo prekličemo, vam priporočamo, da nas pokličete po telefonu.

Če je paket že na poti in pri sledenju naročila vidite informacije o pošiljanju in sledenju naročila, to naročilo ne more biti več preklicano.

V tem primeru priporočamo, da pošiljke ne prevzamete ob dostavi.

Moje naročilo je bilo preklicano

Če ste obveščeni, da je vaše naročilo preklicano, je to iz logističnih razlogov. Žal nam je, toda v času obdelave naročila izdelek ni bil na voljo.

Običajno bo naš sistem takoj odstranil vse izdelke, ki niso na voljo, na status: Žal izdelka trenutno ni na zalogi. V redkih primerih pride do zamude, zaradi katere lahko ostane izdelek na naši spletni strani na voljo več ur, čeprav je zaloga že izčrpana.

Da bi vam prihranili dodatne težave, je bilo vaše naročilo samodejno preklicano. Vaše plačilo je bilo povrnjeno v celoti po isti poti nazaj.

Možno je, da je izdelek medtem ponovno prišel na zalogo. Če se to ni zgodilo, imate na naši spletni strani okence, možnost "Preverjanje razpoložljivosti izdelka". Enostavno napišite svoj e-poštni naslov in obvestili vas bomo takoj, ko bo izdelek ponovno na zalogi.

Višje