Pogosto zastavljena vprašanja

 

Splošne informacije:

Kdaj vas lahko pokličemo na center potrošnikom prek telefona?

Z veseljem Vam bomo odgovorili na vsa Vaša vprašanja. Pokličete lahko vsak delovni dan od 08:00 - 18:00 ure.

 

Imam tehnično vprašanje, kje lahko dobim odgovor?

Če imate tehnična vprašanja v zvezi z izdelkom, ki vas zanima, se lahko obrnete na nas. Zadošča napisati vprašanje v obrazec, ki je dostopen na koncu opisa vsakega izdelka ali prek emaila oziroma pokličite na našo telefonsko številko in naše osebje vam bo z veseljem pomagalo.

 

Ali prodajate tudi kot veleprodaja?

Ja, naše podjetje deluje tudi kot veleprodaja za vse ponujane izdelke, ki so navedeni na naši spletni strani. Če vas zanimajo naročila in prodajni pogoji za večje količine blaga za veleprodajne cene za vašo trgovino ali za nadaljnjo prodajo, nam lahko napišite na:info@electronic-star.si

 

Kto je dejansko prodajalec ?

Prodajalec v spletni trgovini www.electronic-star.si (Podjetje, s katero kupec sklene prodajno pogodbo za izdelke naročene v spletni trgovini) je podjetje CHAL-TEC Vertriebs- und Handels GmbH (poglej Splošne poslovne pogoje, ki so dostopni na http://www.electronic-star.si/Information/terms/Obchodne-podmienky.htm)

 

Ste davčni zavezanec?

Ja, seveda. Če ste tudi vi davčni zavezanec, potem si lahko odštejete 19% DDV pri nakupu vseh naših izdelkov. Za vsa tuja podjetja iz EU, ki so davčni zavezanci ponujamo (po preverjanju točnosti njihovih podatkov) možnost nakupa brez DDV.

 

Primer naročila:

 

Naročilo: preko telefona in/ali preko emaila?

 

Ja.

Za vse naše stranke in poslovne partnerje smo dosegljivi vsak dan preko telefona in preko emaila. Če potrebujete kakršenkoli nasvet ali pomoč pri naročanju izdelkov preko naše spletne strani, so vam naši prijazni sodelavci vedno na voljo.

Izdelke je mogoče naročiti tudi preko elektronske pošte na naslovu: info@electronic-star.si

 

Pozabil sem svoje geslo:

 

Zelo enostavno! Vse kar morate narediti je, da kliknete na gumb "Moj račun".

https://www.electronic-star.si/Mon_compte/0/Moj-ra-un.htm

Potem kliknite na napis/gumb "Pozabili ste geslo?"

Kamor vpišete svoj naslov elektronske pošte, mi pa vam bomo poslali novo geslo.

 

Ali imam možnost spremeniti količino izdelkov oziroma spremeniti svoje naročilo?

 

V tem primeru kontaktirajte naše zaposlene, ki so zadolženi za podporo strankam.

Naročilo je možno dopolniti in/ali spremeniti izključno pred končno potrditvijo naročila.

Po dokončni potrditvi v našem sistemu žal ni več mogoče spremeniti naročila. Če želite naročiti več izdelkov, je potrebno narediti novo naročilo. Preprosto nas kontaktirajte po telefonu in našli bomo hitro in praktično rešitev za vas!

 

Kako lahko poizvem ali je izdelek dostopen?

 

Pri opisu vsakega izdelka je navedeno ali je izdelek na zalogi. Na splošno se trudimo, da je vsaj 95% izdelkov vedno dostopnih in na zalogi. Dodatnih komplikacij ali zamud zaradi dostave se pri nas ni treba bati. Blago dostavljamo hitro, kvalitetno in varno.

 

Kako vložiti izbrani izdelek v košarico?

 

Prosimo, da kliknete na simbol košarice, katera se nahaja tik nad izdelkom. Izdelek bo avtomatsko vložen v vašo košarico. Košarica je vedno vidljiva v desnem gornjem kotu vašega zaslona. Ko kliknete na košarico, lahko hitro in enostavno vstavite svoje podatke in vložite izbrani izdelek.

 

Pri prvem koraku boste videli opis izbranih izdelkov. Tu lahko spreminjate količino oz. Število kosov željenih izdelkov.

 

Z klikom na naslednji simbol / ikonico:

se bo odprl naslednji korak - tu se morate prijaviti v naš sistem kot registriran uporabnik. Če še niste nakupovali pri nas, se lahko enostavno registrirate, sledite navodila in vstavite zahtevane podatke. Potem lahko takoj pristopite k pregledu in naročilu naših izdelkov. Imate dodatna vprašanja? Kontaktirajte našo podporo strankam.

 

Ali lahko spremenim svoj email naslov?

 

Seveda. Kliknite na napis "Moj račun", ki se nahaja v gornjem desnem kotu zaslona. Prijavite se. Na zaslonu se bo pojavil menu za urejanje vašega računa. Tu lahko izberete gumb "Spremeniti podatke".

Tu lahko vstavite vaš novi email naslov.

 

Ste prejeli moje naročilo?

Po vsakem poslanem naročilu, vam pošiljamo email z potrdilom na vaš email naslov, katerega ste navedli pri izpolnjevanju podatkov v vaši košarici. Če slučajno ne boste prejeli emaila s potrdilom, prosimo vas, da nas nemudoma kontaktirate na : info@electronic-star.si Hitro bomo ugotovili, kje je prišlo do napake in skupaj bomo našli rešitev. Če ste prejeli email z potrdilom, potem je vse v redu in vi se lahko veselite na vaš paket.

 

Ali lahko spremenim naročilo / fakturo po vpisu in potrditvi podatkov?

Faktura je veljaven davčni dokument in je žal po izstavitvi ni več možno spreminjati.

 

Prejel sem napačen izdelek. Kako naprej?

Če ste prejeli napačen izdelek, verjetno gre za napako v skladišču ali v dostavnem podjetju. Prosimo, da nas nujno kontaktirate preko emaila : info@electronic-star.si ali preko telefona. Poskrbeli bomo, da čim prej dobite naročeni izdelek. Če že pri dostavi pošiljke ugotovite, da gre za napačen izdelek, prosim da ga ne prevzemate.

 

Osebni podatki:

 

Je moje naročilo varno? So moji podatki zaščiteni?

 

Vsi podatki, ki nam jih zaupate so popolno zaščiteni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Več informacij glede zaščite podatkov lahko preberete TU.

 

Način plačila:

 

Pomotoma sem poslal/a več denarja, kaj lahko naredim?

 

Vsako plačilo se avtomatično obdela v našem sistemu. Če ste pomotoma poslali večji znesek, prosimo da, se obrnete na našo podporo strankam. Denarni presežek vam bomo vrnili v najkrajšem možnem času. Prosimo, da nam sporočite vse potrebne podatke, predvsem vaš IBAN in SWIFT.

 

Pomotoma sem poslal/a manj denarja, kaj lahko naredim?

 

Izdelki lahko zapustijo naše skladišče po poravnavi celotnega zneska. V primeru, da ste pomotoma poslali manj denarja, manjkajoči znesek, lahko poravnate na naš račun, vendar je potrebno navesti enake podatke (ime, št. Izdelka, referenčna št., sklicna številka itd), ki ste jih uporabili v predhodnem naročilu. Če imate kakršne koli težave med transakcijo, se obrnite na našo podporo strankam.

 

Ali je možno plačilo na fakturo s podaljšanim rokom plačila?

 

Izstaviti fakturo z podaljšanim rokom plačila je možno samo pri sodelovanju z veleprodajo, javnimi podjetji in veletrgovinami. Vsako plačilo z določenim rokom plačila se posebno opredeljuje v skladu z zakoni in poslovnimi pogoji našega podjetja.

V primeru, da imate interes, se lahko registrirate na naši spletni strani za veleprodajo. Pomembno je, da nam pošljete vse ustrezne podatke o vašem podjetju in ID za DDV (v obliki SI) ter matično številko.

Če želite vedeti več o veleprodajnih priložnostih, nam napišite na : info@electronic-star.si

 

Kakšni so načini plačila za blago ?

 

Lahko izbirate med naslednjimi možnostmi, ki vam največ ustrezajo:

 

- Plačilo preko bančnega nakazila

 

- Plačilo preko PayPal

 

- Plačilo s bančnimi in kreditnimi karticami

 

- Plačilo v gotovini ob prevzemu

 

Opozorilo: Pri plačilu v gotovini ob prevzemu nam dostavno podjetje računa stroške gotovinskega plačila v višini EUR 2,- za naročilo. V primeru, ko si naročite izdelek s plačilom ob prevzemu vam bomo računali strošek za takšno storitev.

 

Kako poteka plačilo s plačilno ali kreditno kartico?

 

Pri nas lahko plačate hitro, enostavno in varno z bančno ali kreditno kartico.

Sprejemamo naslednje kartice:


Stati Legende
 

Želimo vam omogočiti maksimalno varnost plačil s karticami. Zato pri opravljanju plačila s karticami uporabljamo certificiran sistem Moneybookers - https://www.moneybookers.com/app/?l=CZ

Pri plačilu s kartico ni nobenih dodatnih stroškov ali pristojbin.

 

Kako poteka plačilo ob prevzemu ?

 

V tem primeru z gotovino plačate dostavljalcu ob prejemu paketa. Prosimo, da pri plačilu prevzamete tudi originalni račun. Opomba: pri plačilu z gotovino ob povzetju se zaračuna poseben strošek v višini 2 EUR. Ta strošek nam dodatno računa dostavno podjetje. Skupni strošek dostave in strošek plačila je 8,90 EUR.

 

Kako poteka plačilo preko PayPal ?

 

Plačilo prek PayPal poteka hitro in varno.

Za plačilo prek PayPal so potrebne informacije, ki ste jih prejeli v emailu pri svojem naročilu. Navedeno vsoto lahko enostavno poravnate z svojega PayPal računa na email: paypal@chal-tec.com

Številko naročila prosimo da navedete v obliki XXXX-XXXXXXX.

Prosimo, da skrbno vnesete in preverite vse zahtevane podatke. Številka naročila se nahaja v obrazcu naročilnice in v potrdilu, ki je bilo poslano preko emaila.

Če potrebujete več informacij glede PayPal, kliknite sem.

 

Kako poteka plačilo po predračunu - bančno nakazilo?

Če se odločite za ta način plačanja, enostavno plačate dogovorjen znesek na naš račun. Če ste naredili spletno naročilo, preko naše spletne trgovine, prosimo uporabite naslednje bančne podatke:

Številka računa: Unicredit Banka Slovenia D. D., BIC: BACXSI22

IBAN: SI56290000070157726

Vljudno vas prosimo, da pri plačilu previdno izpolnite pravilne podatke. Do podatkov lahko dostopate s klikom na ikono "Številka naročila"

Številka naročila je bila poslana tudi v potrdilu prek emaila, v obliki XXXX-XXXXXXX

Opomba: je zelo pomembno, da vstavite točno številko naročila. V napačnom primeru, transakcija ne bo obdelana. Rok za obdelavo te transakcije običajno traja 1 - 2 delovna dneva, odvisno od banke.

 

Dostava na vaš naslov:

 

 

Opomba: iz praktičnih razlogov je blago lahko dostavljeno v dveh ali več posebnih paketih. Poštnina se zaračuna samo enkrat.

 

Zakaj dostava zamuja?

Samo v izrednih primerih in nepredvidljivih okoliščinah (tehnični zapleti, okvara vozila, prometnih nesreč ...), lahko pride do zastoja ali zamude pri dostavi.

Na takšne okoliščine, žal nimamo vpliv, vendar bomo storili vse, kar je v naši moči, da vaša pošiljka pride čim prej na vaš naslov.

Prosim, da se obrnete na našo podporo strankam. Naši zaposleni bodo stopili v stik z dostavnim podjetjem in ugotovili, zaradi česa je prišlo do zamude.

 

Koliko stane dostava?

Strošek dostave lahko vidite pri pregledu izdelkov na naši spletni strani in v procesu ponovnega naročanja. Če naročilo presega 199 EUR je poštnina brezplačna.

Za vsa naročila do 199 EUR je poštnina 6,9 EUR.

 

Kako dolgo traja dostava naročila?

Naročila pošiljamo na obdelavo v skladišče vsak dan.

Dostava običajno traja od 5 do 7 delovnih dni. Blago dostavljamo preko kurirskega podjetja. Pomembno - vsaka pošiljka je zavarovana.

Če želite vedeti o stanju vašega naročila, prosimo, da se obrnete na naše zaposlene, na pomoči uporabnikom.

 

Vračilo blaga in reklamacija:

 

Ali lahko vrnem naročene izdelke?

Drži! Blago nam lahko vrnete brez kakršnega koli razloga v roku 14 delovnih dni od prejema. Blago, prosimo da vrnete na electronic-star a.s. Grosslingová 6-8, 81109 Bratislava, Slovaška. Blago mora biti v originalni embalaži in brez poškodb z vaše strani. Opomba: če se odločite za vračilo izdelka, pošiljka mora biti zavarovana, da bi se izognili poškodbam ali izgubi blaga pri prevozu po pošti.

Moje naročilo / izdelki so bili vrnjeni vendar še nisem prejel denar. Kako naprej?

Ko prejmemo vrnjeno pošiljko v našem skladišču ali sedežu, najprej odgovorna oseba pregleda vrnjeno pošiljko ali izdelek. Izdelek mora biti v prvotnem stanju brez poškodb in v originalni embalaži. Če se ugotovi, da je pošiljka izpolnjuje vse pogoje, se lahko začne s postopkom za vračilo denarja. Takoj! Opomba: vrnjena bo samo kupnina za izdelek, vendar brez stroškov dostave.

 

Kako poteka reklamacija?

Preprosto in enostavno! - Pri nas lahko računate na hitri postopek in prijaznost zaposlenih.

  • Opomba: zahteva za reklamacijo se lahko obdela samo na podlagi izpolnjenega reklamacijskega zapisnika.
  • Če izdelek nima željenih lastnosti oziroma ne izpolnjuje vaša pričakovanja , potem lahko zahtevate reklamacijo. Izdelek mora biti v originalni embalaži z dodatki in skrbno zapakiran.
  • Obrnite se na najbližjo pošto ali dostavno službo. Pošljite paket po pošti ali z dostavnim podjetjem (pošiljka mora biti obvezno zavarovani, da bi se izognili možnosti poškodbe ali izgube)
  • Po prejetju bo pošiljka temeljito pregledana.
  • V primeru odobrene reklamacije, vam bomo poslali nov nadomestni izdelek.
  • Pri pošiljanju novega - nadomestnega ali popravljenega izdelka, plača dostavo naše podjetje.

Poškodba pošiljke povzročena pri prevozu:

Vedno pošiljamo samo nov in popolnoma uporaben izdelek v originalni embalaži. Prosimo, da ob prejemu pošiljke pregledate naročeni izdelek - v prisotnosti dostavljalca. V primeru, da ste opazili nepravilnosti in poškodovano pošiljko, obrnite se na dostavljalca, da izpolni reklamacijski protokol. Izključno s tem dokumentom lahko v vašem imenu, zahtevamo odškodnino in povrnitev stroškov. Če je pošiljka zelo poškodovana, prosimo, zavrnite sprejem te pošiljke in nas takoj kontaktirajte po telefonu.

 

Opazil sem poškodbo na kupljenem izdelku. Kaj storiti?

1. Obvezno dokumentirajte okvaro ali poškodbo. Najboljše z digitalnim fotoaparatom. Fotografije potrebujeme za narok na odškodnino. Prosimo da, fotografije poškodbe z kratkim opisom, pošljete čim prej na info@electronic-star.si

Opomba: Obvezno se obrnite na našo pomoč uporabnikom. Zahtevek za odškodnino se mora uveljaviti najkasneje v dveh dneh od prevzema poškodovane pošiljke.

 

Zakaj nisem prejel/a odgovor na poizvedbo po emailu?

Na vsa vprašanja praviloma odgovarjamo najkasneje do 24 ur. Izjema so vikendi in državni prazniki. Naši zaposleni se trudijo čim prej odgovoriti na vsa vaša vprašanja, pripombe ali predloge.

Če v 48 urah ne boste prejeli odgovor na vaše vprašanje, prosimo da pogledate v SPAM poštni predal. Če se naš odgovor ne nahaja niti tam, je najverjeteje prišlo do tehnične napake. V tem primeru, prosimo, da se ponovno obrnete na našo pomoč uporabnikom preko emaila ali telefona. Če imate kakršna koli vprašanja ali potrebujete dodatno podporo, pustite nam vašo telefonsko številko. Z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja!